reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mima Chvojková

Mima Chvojková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S nohami na zemi, ale hlavou beznádejne v oblakoch...už som prestala dúfať, že z toho niekedy vyrastiem :) Zoznam autorových rubrík:  PocityLen tak :)Všimla som si

reklama

Všimla som si

Vďaka za život s istotami

Mima Chvojková

Vďaka za život s istotami

Zvyčajne sa ráno zobudím s nízkym tlakom. Ten mi ale spôsobuje malátnosť a bolesť hlavy. Vždy sa veľmi poteším, keď sa nájde niečo, čo môjmu zdravotnému stavu pomôže. Dnes to bol tento článok, ktorý výrazne zapôsobil na systolickú činnosť mojich srdcových komôr. http://ekonomika.sme.sk/c/6398054/druhy-pilier-sa-zmeni-na-doplnkovy.html Preto by som sa chcela takto verejne poďakovať.

  • 31. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 007x
  • 35
Pod iným menom

Mima Chvojková

Pod iným menom

Čo vedie ľudí k tomu, aby sa skrývali za meno, ktoré im nie je vlastné? Vo virtuálnom prostredí je to zrejmé. Prezývka alebo „nickname" zaručuje vyjadrovanie sa pod sladkým rúškom anonymity. V realite je to už jasné menej, pravdepodobne sa dotyčným ich mená jednoducho nepáčia, lebo spravidla sa utajením reálnej identity veľmi nezaoberajú. A ked sa nad tým tak zamyslím, umelecké pseudonymy sú fajn, a fungujú. Svoje by o tom vedela rozprávať nemenovaná spisovateľka, dramaturgička a scenáristka, ktorá sa skrýva za meno Maxim E. Matkin.

  • 27. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 594x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu