reklama

Vďaka za život s istotami

Zvyčajne sa ráno zobudím s nízkym tlakom. Ten mi ale spôsobuje malátnosť a bolesť hlavy. Vždy sa veľmi poteším, keď sa nájde niečo, čo môjmu zdravotnému stavu pomôže. Dnes to bol tento článok, ktorý výrazne zapôsobil na systolickú činnosť mojich srdcových komôr. http://ekonomika.sme.sk/c/6398054/druhy-pilier-sa-zmeni-na-doplnkovy.html Preto by som sa chcela takto verejne poďakovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Ďakujem za istotu, že moje peniaze budú zverené Sociálnej poisťovni, ktorej z celého srdca dôverujem a ktorá je odsúdená na ziskovosť, to vie predsa každý. Teší ma, že peniaze, ktoré mi mali o niekoľko desiatok rokov zabezpečiť aspoň relatívne slušnú starobu budú znárodnené v prospech zníženia deficitu národných financií. Konečne mi niekto ukázal solidaritu v praxi. Vďaka tomu sa väčšmi cítim byť Slovenkou. A národná hrdosť je veľká vec.

Ďakujem za istotu, že budem môcť pre tento neuveriteľne sociálny štát pracovať, pokiaľ budem živá. Zatiaľ to totiž vyzerá tak, že sa dostanem do dôchodkového veku (keď berieme do úvahy len veľmi hrubé výpočty) asi tak tri až štyri roky po vlastnej smrti. Ale veď na dôchodku je aj tak nuda. Prechádzať sa s pudlíkom okolo paneláku predsa môžem aj večer po práci. Ďakujem, že ste ma od toho oslobodili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A takisto ďakujem, že keďže nezarábam minimálnu mzdu a som natoľko solventná, že som si mohla vziať hypotéku na lukratívny jednoizbový byt v Košiciach, z ktorého sme s priateľom dokonca počas rekonštrukcie spravili ešte lukratívnejší - jeden a pol izbový, tak ma tento štát odmení tým, že mi vezme ešte viac. Som predsa takmer milionár. A znova netreba zabúdať na solidaritu.Ďakujem, že mi pomáhate byť lepším človekom.

Po Facebooku koloval počas predvolebnej kampane vtip:

"Na svete sú len dve istoty - dane a smrť." B.Franklin

"Ľudia si zaslúžia istoty." SMER - SD

Naozaj, nikdy som sa necítila istejšie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: Ako vraví jeden môj kamarát, v tomto prípade je sociálna demokracia ako obľúbené domáce zvieratko. Nazývajú ho morské prasiatko, ale to nič nemení na fakte, že nie je ani morské, ani prasiatko.

Mima Chvojková

Mima Chvojková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S nohami na zemi, ale hlavou beznádejne v oblakoch...už som prestala dúfať, že z toho niekedy vyrastiem :) Zoznam autorových rubrík:  PocityLen tak :)Všimla som si

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu